Jumaat, 14 Januari 2011

Kesedihan...

kesedihan yang teramat sekali....
kenapa mesti aku terima nasib begini....
kenapa mesti aku sering terkena....
walaupun itu dugaan tuhan...
tapi aku tidak sanggup lagi....
bila kaa lagi aku dapat.....
menikmati rasa bahagia....
dalam kehidupanku ini....
terlalu penat uda....
hadapi semua dugaan ini.....
walaupun aku hidup bahagia...
tetapi tidak kekal lama....
kenapa mesti penderitaan yang...
aku hadapi.....
apa kaa dosa ku...
sehingga ini yang sering terjadi...
pada diriku ini....
orang yang aku sangat cinta...
orang yang sangat aku sayang...
pergi meninggalkan diriku ini....
walaupun kita jarang berhubung...
tetapi itu tidak bermakna...
aku tidak sayang kau....
tetapi semua itu...
aku terpaksa buang...
dan hanya menyimpan...
kenangan manis ketika bersama dirimu....
selama ini....
aku akan cuba tuk lupakan semua penderitaan ini...
dan berharap semua ini ada hikmah....
dan selepas ini...
aku boleh hidup bahagia...
bersama orang yang aku sayang....
salam....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan